E-ticaret Şirketi Megamerchant, Amerika’daki Satışlarını Yüzde 165 Artırdı
Yerli şirketlerin, global pazarlarda e-ticaret süreçlerini kolay, hızlı ve verimli şekilde yürütmesi için kurulan MegaMerchant, Amazon Prime Day etkinliğinde satışlarını yüzde 165 artırdı.
150'den fazla üreticinin global pazarda satış yapmasına aracılık eden, aynı zamanda Amazon'un resmi iş ortağı olan MegaMerchant, Prime Day 2023 günlerini mevcut satıcılarının Amerika'daki satışlarını yüzde 165 artırarak geride bıraktı. MegaMerchant Kurucu ve CEO'su Yaman Alpata, "E-ihracatın A'dan Z'ye tüm gereksinimlerini tek çatı altında topladık. Türk markalarının global pazaryerlerinde başarısı için çalışmaya devam edeceğiz" dedi.
Milyonlarca Amazon Prime üyesine özel indirimlerin ve fırsatlar sunulduğu Prime Day'in ilk 24 saati, Amazon için şirket tarihindeki en büyük satış günü oldu. Prime Day sırasında, sadece Amerika'da gerçekleşen çevrim içi harcamalar 12,7 milyar dolara ulaştı. 150'den fazla üreticinin 50'den fazla ülkede, 15 global platformda satış yapmasına aracılık eden MegaMerchant, Amazon tarihindeki en büyük Prime Day günlerini satışlarını katlayarak geride bıraktı.
"MEGAMERCHANT, KENDİ MARKASIYLA YARATTIĞI ÜRÜNLERDE YÜZDE 500'E YAKIN BİR SATIŞ ARTIŞI ELDE ETTİ"
Konuyla ilgili şirketten yapılan yazılı açıklamada aşağıdaki bilgilere yer verildi:
"MegaMerchant, iş ortaklarının Amazon, Walmart, eBay, Etsy, AliExpress, Ozon, Otto, Zalando, Allegro, Joom, Jumia, Tiktok, Shopify ve Wayfair gibi global çapta önemli bir yere sahip olan platformlarda satışlarını gerçekleştirmelerini sağlıyor. Türkiye'deki markaların yurt dışına sorunsuz bir şekilde ulaşabilmesi için hukuki, lojistik ve finansal altyapı hizmetleri sunan MegaMerchant, markaların yurt dışı işlemleri için tüm hukuki altyapıyı sağlarken güçlü lojistik altyapısı sayesinde ürünlerini dünyanın dört bir yanına ulaştırıyor. Türkiye'nin ilk e-ihracat konsorsiyumu statüsünü alan şirket, e-ihracat yapmak isteyen herkesin yanında olma vizyonuyla markalar için etkili pazarlama stratejileri oluşturarak ürünlerini yurt dışındaki müşterilerine ulaştırmalarına destek oluyor.
MegaMerchant, 11-12 Temmuz tarihlerinde Amazon Avrupa'da gerçekleşen Prime Day etkinliğinde sergilediği üstün performansla, satışlarını yüzde 80 oranında artırarak büyük bir başarıya imza attı. Amazon tarihindeki en büyük Prime Day olarak kayıtlara geçen bu etkinlikte gösterdiği bu performans, MegaMerchant'ın e-ihracat sektöründeki öncü konumunu bir kez daha pekiştirdi. Prime Day sırasında, mevcut satıcılarının Avrupa'daki satışlarının yaklaşık 2,5 kat artmasını sağlayan MegaMerchant, ayrıca kendi markasıyla yarattığı ürünlerde yüzde 500'e yakın bir satış artışı elde ederek, güçlü e-ihracat altyapısının ve müşteri odaklı yaklaşımının ne denli etkili olduğunu bir kez daha kanıtladı."
YAMAN ALPATA: E-İHRACAT YAPMAK İSTEYEN HERKESİN YANINDA OLMA VİZYONUYLA YOLA ÇIKTIK
Alpata konuyla ilgili şu yorumlarda bulundu:
"Bu yılki Prime Day etkinliğinde elde ettiğimiz muhteşem başarıdan dolayı gurur duyuyoruz. MegaMerchant olarak e-ihracat yapmak isteyen herkesin yanında olma vizyonuyla yola çıktık. Bu başarı tablosunda, müşterilerimizin, iş ortaklarımızın ve tabii ki deneyimli ekibimizin yeri çok önemli. Bu büyük etkinlikte sergilediğimiz güçlü performans, gelecekte de aynı kararlılıkla daha büyük başarılar elde edeceğimizin bir taahhüdü. Şimdi ise, iş ortaklarımızla Kasım sonunda gerçekleşecek olan Black Friday kampanyalarına hazırlanıyoruz. Markaların, gelecekteki fırsatları yakalamalarının yolu, hazırlıklarını erkenden yapmalarından geçiyor. Bu kapsamda, fırsatları yakalamak isteyen markalar için, e-ihracatın A'dan Z'ye tüm gereksinimlerini tek çatı altında toplamaya ve güçlü bir ekosistem yaratmaya devam edeceğiz."
Her yıl farklı çeşitli ülkelerde gerçekleşen Prime Day etkinliğinde, MegaMerchant'ın Avrupa satışlarında dikkat çekici artışlar yaşandı. E-ihracatın A'dan Z'ye tüm gereksinimlerini tek çatı altında toplayan MegaMerchant ülke bazlı satışlarda, Almanya'da 1,9 kat ve İngiltere'de 1,5 kat artış elde etti. Ayrıca, İtalya, Fransa, İspanya, Hollanda, Belçika gibi diğer önemli Avrupa pazarlarında da benzer artışlar yaşandı.