Global Social Chain Tam Olarak Nedir? Ne İşe Yarar?
Global Social Chain(GSC) adı verilen bir blok zinciri üzerine kurulu ilk sosyal ağ, milyonlarca kullanıcıyı çekmeyi umuyor. Bu yazıda, Global Social Chain hakkında, ne olduğu, ne sunduğu, ne için kullanıldığı dahil olmak üzere sık sorulan soruların yanıtlarını sağladık.
Global Social Chain Nedir?
Blockchain teknolojisi hızla geliştikçe, daha fazla iş adamı pazara giriyor. Sosyal ağlara odaklanan Blockchain platformu Global Social Chain, bu iş adamlarına hitap etmeyi vaat ediyor. Platform, Facebook ve Twitter gibi modası geçmiş sosyal ağ sitelerini ortadan kaldırmayı amaçlıyor. Facebook ve diğer merkezi sosyal ağlar, aynı anda hem "yönetim" hem de "hakem" işlevi görür. Yukarıda belirtilen ağların güvenilirliği bu nedenle zayıflar. Blockchain'e dayalı merkezi olmayan, açık ve şeffaf bir platformla GSC, bu sorunu çözmeye çalışıyor.
Energy Web Token Tam Olarak Nedir? Ne İşe Yarar?
GSC'nin amacı, yaklaşmakta olan sosyal ağ platformlarının değerlerini yeniden tasarlamaktır. Blockchain teknolojisi ile ağ, özel verilerin güvenliği söz konusu olduğunda bu durumda bireye saygı duyar. Kullanıcılar, hem kişisel verilerinin hem de dijital varlıklarının güvenliğini sağlamaktan sorumludur. Platform yine de çeşitli başka endişelere odaklanıyor. 2018 yılında tanıtılan Global Social Chain, bu sorunları çözmek için kendi parasını kullanıyor.
Global Social Chain Tarafından Ne Sağlanıyor?
Global Social Chain ağı aracılığıyla, kullanıcılar sosyal medyaya katılabilir, başkalarıyla iletişim kurabilir ve içerik alışverişinde bulunabilir. Bu kullanıcılar, merkezi olmayan, Blockchain tabanlı bir ağda güvenli gezinme avantajından da yararlanabilir. Yukarıda listelenen özelliklerle GSC, mevcut sosyal ağlarla ilgili birçok sorunu ele alır. Bu sorunlar şunlardan oluşur:
- Kullanıcıların kişisel verilerinin güvenliğini sağlamak ve değiştirilmesini önlemek
- Kullanıcının dijital varlıklar üzerindeki sahipliğini değiştirir. Sonuç olarak, platformun kullanıcıların kişisel bilgilerini uygunsuz bir şekilde toplamasını ve kullanmasını durdurur.
- Değer odaklı bir sosyal ağ geliştirmek için bilginin nasıl üretildiğine, genişletildiğine ve yayıldığına bağlı olarak teşvikler içerir. Kullanıcı tarafından oluşturulan içerik bu nedenle nakit üretebilir.
- Sosyal kullanıcı kredisini değerlendirmek için adil bir sistem kurar. Sonuç olarak, olumlu ve destekleyici bir sosyal ortamı teşvik eder ve verimliliği artırır.