Papara, Beşiktaş Taraftarlarına Özel Bjk Card’ı Kullanıma Sundu
Beşiktaş JK ile sponsorluk sözleşmesinin kapsamını genişleterek yeni sezondan itibaren Beşiktaş Futbol A Takımı'nın hem konç hem de kol sponsoru olan Papara, Beşiktaş taraftarlarına özel ön ödemeli kart ürünü "BJK Card'ı kullanıma sunduğunu duyurdu.
Papara, Beşiktaş taraftarlarına ayrıcalıklar tanıyan, Beşiktaş logosu ve Beşiktaş renkleriyle tasarlanan ön ödemeli kart ürünü BJK Card'ı kullanıma sundu. Marka tarafından edinilen bilgiler göre; BJK Card, Papara Card kullanıcılarının yararlanabildiği "cashback'lere ek, Beşiktaş Jimnastik Kulübü'nün lisanslı ürünlerini satan mağazalar zinciri Kartal Yuvası'nda da yüzde 10 "cashback" avantajı sağlıyor. BJK Card sahipleri, Kartal Yuvası mağazalarında ve internet sitesinde yaptıkları harcamalardan her ay toplam 100 TL Cashback kazanabiliyor. BJK Card kullanıcıları, bu taraftar ürünüyle bir yandan takımlarına bağlılıklarını gösterirken, bir taraftan da sezon içinde planlanan maç bileti ve imzalı forma çekilişlerine katılma hakkı elde edebiliyor.
"ANLAŞMALI MARKALARDA HARCADIKÇA NAKİT KAZANDIRIYOR"
Papara'nın sunduğu "Papara Card" ve "Koleksiyon Kart" gibi diğer kart ürünleriyle benzer özellikler taşıyan BJK Card, tüm dünyada ve internet alışverişlerinde kullanabiliyor. Papara'nın üç ayda bir yenilenen "cashback" programıyla anlaşmalı markalarda harcadıkça anında nakit kazandıran kartla, ATM'lerde para çekme/yatırma, aboneliklerini yönetme gibi işlemler de gerçekleştirilebiliyor. Kullanıcılar, BJK Card'ı Papara'dan tek seferlik ücret karşılığında sipariş edebiliyor.
ÖDÜLLÜ KAMPANYAYA İMZA ATILDI
21 Haziran'da Beşiktaş Stadyumu'nda düzenlenen basın toplantısında, Papara'nın Beşiktaş JK sponsorluk kapsamının genişletildiği, Beşiktaş Futbol A Takımı'nın yeni sezonda yeşil sahalarda Papara logosunu hem kolunda hem de konçlarında taşıyacağı duyurulmuştu. Ayrıca Papara'nın Beşiktaş sponsorluğunu taçlandırmak için 2022 sonunda imza attığı "Sponsor değil, Papara" başlıklı kampanyası, Brandverse Awards'ta PR ana bölümünün "Sponsorluk Çalışmaları" kategorisinde Altın, "Kurumsal İmaj ve İtibar Yönetimi" kategorisinde ise Gümüş ödül almıştı.